Onze planten en bomen zijn natuurproducten en worden met veel zorg en aandacht gekweekt.
Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. We zoeken dan altijd samen naar een passende oplossing!
Het is mogelijk dat je niet tevreden bent over het geleverde product. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vertellen we graag wat je kunt doen als de boom of struik niet naar wens is.
Wat te doen als je boom of struik niet voldoet?
Als je de boom bij ontvangst niet naar wens vindt, kun je ervoor kiezen om de boom direct mee terug te geven aan de bezorger. De bezorger neemt je bestelling dan mee retour en wij behandelen deze als een retourzending. Onze klantenservice neemt contact met je op om een nieuwe bezorging te plannen. Op onze retourpagina vind je meer informatie. Je kunt namelijk ook binnen 14 dagen afzien van de koop en je bestelling retourneren.
Je hebt de boom, haag of struik zelf geplant
Heb je de boom, haag of struik geplant volgens onze aanplantinstructies? Dan bieden wij een aangroeigarantie van 2 maanden. Deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen.
Je hebt de boom of struik door ons laten planten
Heb je de ontvangen boom of struik door ons laten planten? Dan bieden wij een aangroeigarantie van 6 maanden. Ook deze garantie geldt vanaf de start van het groeiseizoen.
Als een boom, haag of struik niet aanslaat door oorzaken buiten jouw macht, valt deze onder onze aangroeigarantie. In dat geval vervangen wij jouw boom, haag of struik in het seizoen van aankoop.
Wordt een product bijvoorbeeld geleverd in de herfst en blijkt in het eerstvolgende voorjaar dat het niet aanslaat? Dan vervangen wij deze in de herfst. Dit doen we om de kwaliteit en groei van het product te waarborgen. Door aan te planten in het juiste seizoen zorgen we ervoor dat jouw boom, haag of struik onder de meest gunstige omstandigheden kan groeien.
Als een van bovenstaande gevallen op jou van toepassing is, kun je een garantieprocedure starten door onze klantenservice een e-mail te sturen met de volgende informatie:
Heb je bij het plaatsen van de nieuwe boom gebruikgemaakt van boompalen en een bevestigingsband en is de boom toch doodgegaan? Dan heb je recht op garantie! Wij zorgen dan voor een nieuw (gelijksoortig) product.
We doen ons uiterste best om je tevreden te houden. We gaan altijd zorgvuldig om met eventuele klachten en proberen samen een oplossing te vinden. Je kunt je klacht melden per e-mail via klantenservice@bomenexpress.nl.
Goede service en hoge kwaliteit vinden we belangrijk. We kijken daarom altijd samen met jou welke garantiebepalingen (zoals beschreven in de algemene voorwaarden) van toepassing zijn op jouw situatie.
Heb je vragen over onze garantievoorwaarden of het starten van een garantieprocedure? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan elke werkdag voor je klaar en zoeken graag samen naar een passende oplossing.