Logo
Zoeken

Retourneren

Bij BomenExpress vinden wij het heel belangrijk dat wij jou blij kunnen maken met jouw bestelling. Soms kan het voor komen dat een product toch niet helemaal naar wens is. Het product kan tegenvallen qua grootte of de kwaliteit is net niet wat u ervan verwacht heeft.

Retourneren

Heb je een boom, haag of struik ontvangen met ernstige schade?

Als je ziet dat jouw bestelling bij ontvangst ernstig beschadigd is, kun je ervoor kiezen om de boom mee terug te geven aan de bezorger. Overleg dit met de bezorger en klantenservice en wij kunnen dan met je meedenken.

De bezorger neemt de bestelling kosteloos mee retour en wij behandelen de bestelling als retourzending. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met jou en we zoeken samen een gepaste oplossing. Hopelijk kunnen wij jou blij maken met een ander exemplaar.

Zie je later ernstige beschadigingen?

Kom je er pas later achter dat het product niet naar wens is? Dat kan natuurlijk gebeuren, je kunt dan het product kosteloos binnen 14 dagen retourneren. Let wel op: retourneren is alleen mogelijk wanneer de boom of struik nog niet is aangeplant. Daarnaast stellen we de voorwaarde dat het product goed is verzorgd.

Is het product niet naar wens?

Dat is vervelend, neem dan gerust contact met ons op. Wettelijk gezien kun je zonder goede reden, bijvoorbeeld een beschadiging, geen retour zenden. Maar wij denken altijd graag met je mee.

Het is belangrijk dat het product niet geplant is geweest en goed verzorgd is. Het kan zijn dat we de retourkosten van €39,95 voor het ophalen van de bestelling in rekening brengen. Kosteloos retourneren is ook een optie als je zelf het product retourneert.

Onze klantenservice staat voor je klaar

Wij willen je graag de bomen of struiken kunnen geven waarvan je jarenlang plezier hebt. Twijfel je over het retourneren of heb je nog andere vragen? Bel dan gerust naar onze klantenservice. Wij helpen je heel graag met ons advies en om een passende oplossing te bieden in elke situatie.